nyfikna över hur vi ser ut och vilka vi är?!

jaa såklart ni är ! ni e ju små fjortis wannabes som inte kommer kolla långt i livet som oss , men en sak kan vi ju säga er, att ni har sett oss om ni följer/har följt ( who cares ?:S)dessies,paows,Amirs men de har inte fått säga att det e vi för som sakt vi vill ju inte få fjortisar efter oss , eller aa vi vill inte ha mer iaf . Det finns faktis några ( typ 100 fjortisar ) som e smarta och har kommit på vilka vi är ! och aa när man går ut på stan så ba skriker dom vårat namn , ohh gud så jobbigt. shiiit vi vet att ni vill ha oss för vi e liksom S & H o är hur snygga som helst,men daaah berhäska er ! vi vill liksom inte vara som alla andra storbloggare , bara för vi e deras bff så behöver vi ju inte leva som dom?:S okej vi tycker att de e hur modigt som helst av mina nära och kära men fan asså så modiga e vi inte ! eller asså när jag e ute på stan med paow typ så kommer det en massa fjortisar och skriker efter henne och vill ta bild , liksom hallå vem vet om de typ har svininfulensan ?!?!? asså man kan ju bli smittad hur lätt som helst. tyvärr vi e inte lika modiga för liksom vi vill ju inte dö efetrsom vårat liv e ju helt perfekt !

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:58:05
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Jag och min kompis har gjort en dansvideo och skulle uppskatta ifall ni kunde ta er en titt :)

ifall ni tycker om den kan ni gärna länka den!



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-11-16 @ 00:58:06
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0